Вступ. Одним з результатів гуманістичного розвитку сучасного суспільства науковці вважають інклюзивну освіту. Зважаючи на зростаючий науковий інтерес до інклюзивної освіти у світі, в Україні тільки розпочато організацію підготовки фахівців у певних галузях для навчання та виховання дітей і підлітків з особливими освітніми потребами.
Мета. Мета дослідження передбачає теоретичне вивчення та аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в умовах інклюзивної освіти під час навчання у закладах вищої освіти.
Результати дослідження. У статті окреслено особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в однакових освітніх умовах свідчать, що мотивування школярів до здорового способу життя з урахуванням їхніх інтересів, рівня фізичного розвитку є одним із пріоритетних завдань держави, яке стоїть перед навчальними закладами. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали, використовувати традиційні й нетрадиційні підходи; обов’язковою умовою інклюзивного навчання є розробка індивідуального навчального плану з урахуванням загальних ліній дидактичного проекту, майбутніми учителями фізичної культури.
Introduction. Scientists consider inclusive education as one of the results of the humanistic development of modern society. In view of the growing scientific interest in inclusive education in the world, the organization of training specialists in certain fields for the education and upbringing of children and adolescents with special educational needs has just begun in Ukraine. Purpose of the study involves theoretical study and analysis of the problem of preparing future teachers of physical culture for the formation of a healthy lifestyle of adolescents in conditions of inclusive education while studying in higher education institutions.
Results. The article outlines the peculiarities of the preparation of future teachers of physical culture for the formation of a healthy life style of adolescents under the same educational conditions. It states that motivation of schoolchildren to a healthy lifestyle, taking into account the interests, the level of physical development is one of the priorities of the state for educational institutions. To succeed and meet the diverse needs of students due to their abilities, level of development, interests and other differences, teachers need to change teaching methods, learning environment, materials, use traditional and non-traditional approaches; the obligatory condition of inclusive education is the making of an individual curriculum by future teachers of physical culture, taking into account the general lines of the didactic project.