DSpace Repository

Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в умовах інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Алєксєєв, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned 2022-11-16T12:14:08Z
dc.date.available 2022-11-16T12:14:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Алєксєєв О.О. Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в умовах інклюзивної освіти. Вектор Поділля: наук. журн. Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу. Кам’янець-Подільський: видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. Вип. 1. С. 151−162. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6804
dc.description.abstract Вступ. Одним з результатів гуманістичного розвитку сучасного суспільства науковці вважають інклюзивну освіту. Зважаючи на зростаючий науковий інтерес до інклюзивної освіти у світі, в Україні тільки розпочато організацію підготовки фахівців у певних галузях для навчання та виховання дітей і підлітків з особливими освітніми потребами. Мета. Мета дослідження передбачає теоретичне вивчення та аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в умовах інклюзивної освіти під час навчання у закладах вищої освіти. Результати дослідження. У статті окреслено особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в однакових освітніх умовах свідчать, що мотивування школярів до здорового способу життя з урахуванням їхніх інтересів, рівня фізичного розвитку є одним із пріоритетних завдань держави, яке стоїть перед навчальними закладами. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали, використовувати традиційні й нетрадиційні підходи; обов’язковою умовою інклюзивного навчання є розробка індивідуального навчального плану з урахуванням загальних ліній дидактичного проекту, майбутніми учителями фізичної культури. uk_UA
dc.description.abstract Introduction. Scientists consider inclusive education as one of the results of the humanistic development of modern society. In view of the growing scientific interest in inclusive education in the world, the organization of training specialists in certain fields for the education and upbringing of children and adolescents with special educational needs has just begun in Ukraine. Purpose of the study involves theoretical study and analysis of the problem of preparing future teachers of physical culture for the formation of a healthy lifestyle of adolescents in conditions of inclusive education while studying in higher education institutions. Results. The article outlines the peculiarities of the preparation of future teachers of physical culture for the formation of a healthy life style of adolescents under the same educational conditions. It states that motivation of schoolchildren to a healthy lifestyle, taking into account the interests, the level of physical development is one of the priorities of the state for educational institutions. To succeed and meet the diverse needs of students due to their abilities, level of development, interests and other differences, teachers need to change teaching methods, learning environment, materials, use traditional and non-traditional approaches; the obligatory condition of inclusive education is the making of an individual curriculum by future teachers of physical culture, taking into account the general lines of the didactic project. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вектор Поділля: наук. журн. Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу;Вип. 1
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject тенденції підготовки студентів uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject the inclusive education en
dc.subject training tendencies of students en
dc.subject special educational needs en
dc.subject healthy lifestyles en
dc.title Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of the training of future teachers of physical culture to the formation of a healthy lifestyle of adolescents in conditions of inclusive education en
dc.type Article en
dc.format.pages 12 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account