ElarK-PNU

Експериментальне дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алєксєєв, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned 2022-11-18T07:45:16Z
dc.date.available 2022-11-18T07:45:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Алєксєєв О.О. Експериментальне дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2022. Вип. 32 (1-2022). С. 207−217. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6827
dc.description.abstract У статті схарактеризовано логіку організації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Узагальнено сучасні тлумачення сутності педагогічного експерименту. Конкретизовано принципи, на які опиралось експериментальне дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Висвітлено ключові віхи авторської наукової розвідки впродовж кожного з етапів. На пошуково-теоретичному етапі здійснювався аналіз міждисциплінарної (педагогічної, філософської, енциклопедичної, словниково-довідникової) літератури з метою встановлення стану розв’язання проблеми дослідження; виявлявся рівень вивченості проблеми та її відображення у практиці; визначалися об’єкт, предмет, мета, завдання, робоча гіпотеза дисертаційного дослідження, теоретико-методологічна база та науковий апарат, конструювався інструментарій експериментальної роботи. На діагностично-констатувальному етапі (2017−2018 н.р.) проводилися експериментальні дії з метою уточнення робочої гіпотези, що давало змогу обґрунтувати складники (концепти) авторської концепції та системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями; відбувалося конструювання структурно-функціональної моделі означеного процесу. Окреслений етап передбачав організацію діагностичного та констатувального підетапів педагогічного експерименту з метою визначення стану сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Діагностика здійснювалася з урахуванням обґрунтованих компонентів, критеріїв, показників і рівнів досліджуваної готовності. Впродовж третього – формувального – етапу дослідження (2018−2020 н.р.) відбувалася цілеспрямована реалізація авторської системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями шляхом апробації педагогічних умов, впровадження яких в освітній процес спрямовувалося на досягнення мети дослідження. На четвертому – аналітично-підсумковому – етапі (2020−2021 н.р.) здійснено організацію контрольного зрізу стану сформованості досліджуваної готовності задля доведення ефективності методики реалізації авторської системи; узагальнення підсумків експериментальної роботи та систематизація отриманих емпіричних даних підсумкової діагностики; осмислення перспективи реалізації результатів дослідження шляхом внесення змін у державні освітні стандарти загальної та вищої освіти. uk_UA
dc.description.abstract The article characterizes the logic of organization of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils. Modern definitions of the essence of pedagogical experiment have been generalized. It has been concretized the principles, on which experimental research of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils was based. The key milestones of author’s scientific investigation through the each of stages have been outlined. At the exploratory-theoretical stage the analysis of interdisciplinary (pedagogical, philosophical, encyclopaedic, dictionary-reference) literature with the purpose of indicating the state of solving research problem was provided; the degree of study of the problem and its reflection in practice was revealed; an object, a subject, a purpose, tasks, the working hypothesis of dissertation, theoretical and methodological base and scientific apparatus were identified, the tools of experimental work were constructed. At the diagnostic and ascertaining stage (2017−2018 academic year) the experimental works in order to clarify the working hypothesis, which led to the substantiation of the components (concepts) of the author’s conception and the system of vocational training of future physical training teacher for organizing individual work with pupils was carried out; constructing the structural−functional model of studied process was carried out. The described stage provided for the organization of diagnostic and ascertaining substages of the pedagogical experiment in order to determine the state of formation of readiness of future physical training teachers for organizing individual work with pupils. Diagnosis was carried out with taking into account the substantiated components, criteria, indicators and levels of examined readiness. During the third– the formative – stage of research (2018− 2020 academic years) the purposeful implementation of the author’s system of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils by testing the pedagogical conditions, introduction of which into the educational process was directed for achieving the purpose of the research, took place. At the fourth – the analytical and final – stage (2020−2021 academic year) were carried out: the organization of a control checking the state of formation of readiness of future physical training teachers for organizing individual work with pupils, for proving the effectiveness of methods of implementing author’s system; generalization of the results of experimental work and systematization of the obtained empirical data of the final diagnostics; awareness of the prospects of realization of research results by making changes to state educational standards of secondary and higher education. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Міленіум uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічна освіта: теорія і практика;Вип. 32
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject здобувачі освіти uk_UA
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk_UA
dc.subject експеримент uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject етап uk_UA
dc.subject vocational training en
dc.subject applicants of education en
dc.subject future physical training teachers en
dc.subject experiment en
dc.subject organization en
dc.subject system en
dc.subject stage en
dc.title Експериментальне дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями uk_UA
dc.title.alternative Experimental research of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils en
dc.type Article en
dc.format.pages 11 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу