ElarK-PNU

Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паска, Марія Зіновіївна
dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Максимчук, Борис Анатолійович
dc.contributor.author Зубаль, Майя Вікторівна
dc.contributor.author Шапаренко, Інна Євгенівна
dc.contributor.author Мироненко, Світлана Георгіївна
dc.contributor.author Звонар, Василь Васильович
dc.contributor.author Максимчук, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-12-28T13:30:27Z
dc.date.available 2022-12-28T13:30:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Паска М. З. Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / М. З. Паска, І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, М. В. Зубаль, І. Є. Шапаренко, С. Г. Мироненко, В. В. Звонар, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – 2020. – Вип. 3. – С. 106-113. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6886
dc.description.abstract Важливим доекспериментальним етапом дослідження є розрізнення понять «професійна підготовка», «професійна компетентність», «професійна готовність», «професійна (особистісна) зрілість» та «професійна майстерність» у проекції на характеристики особистості студента, а також виявлення психологічних, соціометричних й анкетних даних вихованців, що в подальшому коригуватиме перебіг навчального експерименту в референтних групах. Результати констатувального етапу експерименту показали низький рівень розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури. Виявлено низку недоліків, що ускладнюють процес розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, серед яких: незначний зв’язок теорії з практикою; теоретична підготовка студентів не носить інтерактивного характеру; традиційні методи навчання у ВНЗ; обмежена кількість посібників і методичних рекомендацій щодо висвітлення значення розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури та її впливу на професійну діяльність; незначна кількість завдань, спрямованих на розвиток цієї особистісної характеристики. Це зумовлює необхідність визначення й обґрунтування педагогічних умов розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, розроблення моделі. uk_UA
dc.description.abstract The important pre-experimental stage of the research is the difference among the concepts of “professional training”, “professional competence”, “professional preparedness”, “professional (personal) maturity” and “professional skill” in the projection on characteristics of the student's personality, and also the identification of psychological, sociometric and personal data of pupils who will later correct the course of the educational experiment in reference groups. The purpose is to provide theoretical and methodological prove of the current state of pedagogical skills development of future physical education teachers in the process of professional training. The sociological survey, conducted among students and teachers of Mykhailo Kotsyubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University for the key question “Which teacher have pedagogical skills?”, made it possible to distinguish several dominants that are expressed by such concepts: knowledge, skills, abilities, experience, extraordinary, approach, personality, development and own example. However, the results of the recording stage of the experiment showed a low level of pedagogical skills development of a future physical education teacher. A number of shortcomings were identified that complicates the pedagogical skills development of a future physical education teacher, including a slight connection between theory and practice; theoretical training of students isn’t interactive; traditional methods of study at HEI; a limited number of manuals and methodological recommendations for highlighting the importance of developing the pedagogical skills of a future physical education teacher and its impact on professional activities; a small number of tasks aimed at developing this personal characteristic. This causes the need to determine and substantiate the pedagogical conditions for the pedagogical skills development of a future physical education teacher, the development of a model. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт);Вип. 3
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject професійна готовність uk_UA
dc.subject професійна (особистісна) зрілість uk_UA
dc.subject професійна майстерність uk_UA
dc.subject professional training en
dc.subject professional competence en
dc.subject professional preparedness en
dc.subject professional (personal) maturity en
dc.subject professional skill en
dc.title Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки en
dc.title.alternative Characteristics of the current state of the pedagogical skills development of future physical education teachers in the process of professional training uk_UA
dc.type Article en
dc.format.pages 8 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу