Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | |
dc.contributor.author | Максимчук, Борис Анатолійович | |
dc.contributor.author | Ніфака, Ярослав Миколайович | |
dc.contributor.author | Височан, Леся Михайлівна | |
dc.contributor.author | Зленко, Наталія Миколаївна | |
dc.contributor.author | Литвиненко, Віталіна Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Максимченко, Володимир Іванович | |
dc.contributor.author | Райтаровська, Ірина Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-29T13:17:13Z | |
dc.date.available | 2022-12-29T13:17:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Демченко І. І. Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя / І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, Я. М. Ніфака, Л. М. Височан, Н. М. Зленко, В. А. Литвиненко, В. І. Максимченко, І. В. Райтаровська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 2 (122). – С. 35-40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6889 | |
dc.description.abstract | Прогресивне людство зрозуміло: медицина має відносні можливості з ліквідації наслідків деструктивних процесів в організмі й психіці людини, тоді як на часі профілактика, пропедевтика й інші форми запобігання не наслідкам, а причинам. Медики мають відмовитися від монополії на покращення здоров’я і перейти до співпраці з гуманітарними напрямами діяльності в досягненні гігієнічної, профілактичної, синологічної, терапевтичної й валеологічної мети (остання на початкових етапах будь-якої дисфункції може запобігти розвитку хвороби). Для цього сама медична галузь і фармакологія мали б одержати мотивацію, оскільки підтримувальна терапія, нозологічний підхід до більшості людських патологій, розквіт фармакологічного бізнесу стимулюють саме медичний підхід. Ці тенденції мають бути враховані в педагогіці як початковій діяльнісній складовій на шляху формування майбутнього людського потенціалу. Тут необхідна глибинна духовна готовність і потреба людини, що важко уявляється в межах мікрогруп, а тільки в окремих свідомих особистостей. На масовому рівні єдиний вихід – це мода, стиль, хобі. «Здоровим бути модно» – таке декларативне гасло лунало в багатьох країнах, проте не можна сказати, що залучення до масової фізичної культури, гігієни та спорту підвищило валеологічну свідомість і знизило рівень захворювань серед населення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт);Вип. 2 (122) | |
dc.subject | медичний підхід | uk_UA |
dc.subject | потреба людини | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | валеологія | uk_UA |
dc.subject | духовна готовність | uk_UA |
dc.subject | здоровим бути модно | uk_UA |
dc.subject | medical approach | en |
dc.subject | human need | en |
dc.subject | prevention | en |
dc.subject | valeology | en |
dc.subject | spiritual preparedness | en |
dc.subject | to be healthy is fashionable | en |
dc.title | Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways to develop the health-saving competence of a future teacher | en |
dc.type | Article | en |
dc.format.pages | 6 | uk_UA |