ElarK-PNU

Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Максимчук, Борис Анатолійович
dc.contributor.author Ніфака, Ярослав Миколайович
dc.contributor.author Височан, Леся Михайлівна
dc.contributor.author Зленко, Наталія Миколаївна
dc.contributor.author Литвиненко, Віталіна Анатоліївна
dc.contributor.author Максимченко, Володимир Іванович
dc.contributor.author Райтаровська, Ірина Валентинівна
dc.date.accessioned 2022-12-29T13:17:13Z
dc.date.available 2022-12-29T13:17:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Демченко І. І. Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя / І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, Я. М. Ніфака, Л. М. Височан, Н. М. Зленко, В. А. Литвиненко, В. І. Максимченко, І. В. Райтаровська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 2 (122). – С. 35-40. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6889
dc.description.abstract Прогресивне людство зрозуміло: медицина має відносні можливості з ліквідації наслідків деструктивних процесів в організмі й психіці людини, тоді як на часі профілактика, пропедевтика й інші форми запобігання не наслідкам, а причинам. Медики мають відмовитися від монополії на покращення здоров’я і перейти до співпраці з гуманітарними напрямами діяльності в досягненні гігієнічної, профілактичної, синологічної, терапевтичної й валеологічної мети (остання на початкових етапах будь-якої дисфункції може запобігти розвитку хвороби). Для цього сама медична галузь і фармакологія мали б одержати мотивацію, оскільки підтримувальна терапія, нозологічний підхід до більшості людських патологій, розквіт фармакологічного бізнесу стимулюють саме медичний підхід. Ці тенденції мають бути враховані в педагогіці як початковій діяльнісній складовій на шляху формування майбутнього людського потенціалу. Тут необхідна глибинна духовна готовність і потреба людини, що важко уявляється в межах мікрогруп, а тільки в окремих свідомих особистостей. На масовому рівні єдиний вихід – це мода, стиль, хобі. «Здоровим бути модно» – таке декларативне гасло лунало в багатьох країнах, проте не можна сказати, що залучення до масової фізичної культури, гігієни та спорту підвищило валеологічну свідомість і знизило рівень захворювань серед населення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт);Вип. 2 (122)
dc.subject медичний підхід uk_UA
dc.subject потреба людини uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject валеологія uk_UA
dc.subject духовна готовність uk_UA
dc.subject здоровим бути модно uk_UA
dc.subject medical approach en
dc.subject human need en
dc.subject prevention en
dc.subject valeology en
dc.subject spiritual preparedness en
dc.subject to be healthy is fashionable en
dc.title Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя uk_UA
dc.title.alternative Ways to develop the health-saving competence of a future teacher en
dc.type Article en
dc.format.pages 6 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу