DSpace Repository

Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища

Show simple item record

dc.contributor.author Козак, Євген Павлович
dc.contributor.author Плахтій, Петро Данилович
dc.contributor.author Гуска, Михайло Богданович
dc.contributor.author Зубрицький, Богдан Дмитрович
dc.contributor.author Денисовець, Анатолій Петрович
dc.date.accessioned 2022-12-30T08:20:21Z
dc.date.available 2022-12-30T08:20:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Козак Є. П. Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища / Є. П. Козак, П. Д. Плахтій, М. Б. Гуска, Б. Д. Зубрицький, А. П. Денисовець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 9 (140). – С. 65-69. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6891
dc.description.abstract У статті представлені результати досліджень освітнього середовища в системі професійної освіти за базовими критеріями успішного навчання та збереження здоров’я. Розроблено алгоритми діяльності, які орієнтують на спеціальну підготовку майбутніх фахівців з фізичної культури до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в сучасних умовах переходу на компетентнісну систему освіти, формат змішаного навчання, врахування особливостей дистанційних форм організації освітньої діяльності. У контексті компетентнісної моделі освіти (очної чи дистанційної) освітнє середовище трактується як взаємопов’язана інтерактивна діяльність викладача та студентів, як зустрічний рух щодо забезпечення його здоров’язбережувального потенціалу. Визначено основи смислової, змістової та технологічної переорієнтації системи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури відповідно до стандартів компетентнісної освіти, системи компетентностей, якими повинен володіти фахівець. uk_UA
dc.description.abstract The article presents the results of research the problem of educational environment in the system of professional education according to the basic criteria of successful learning and health. The set of algorithms of activity have been formed, which focus on special training of future specialists in physical culture to create a healthy educational environment. They concerns modern conditions of transition to the competence system of education, format of blended learning, taking into account features of distance forms of educational activity. In the context of the competence model of education (full-time or distance), the educational environment is interpreted as an interconnected interactive activity of the teacher and students, a kind of counter movement to ensure its healthy potential. There were determined he bases of semantic and technological reorientation of the system of professional training of the future teacher of physical culture according to the standards of competence education, system of competences which must be owned by a specialist. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт);Вип. 9 (140)
dc.subject здоров’язбережувальне освітнє середовище uk_UA
dc.subject дистанційні форми навчання uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject психічне, фізичне здоров’я uk_UA
dc.subject healthy educational environment en
dc.subject physical education en
dc.subject mental and physical health en
dc.title Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища uk_UA
dc.title.alternative The future teacher of physical culture as a subject of forming the health-saving educational environment en
dc.type Article en
dc.format.pages 5 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account