У статті автор досліджує сутність та структуру фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку, яка формується в процесі спеціально організованого фізичного виховання дітей у взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. Педагогічна сутність фізичного виховання визначається його змістом як складової загального виховання. В результаті фізичного виховання у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї у дітей старшого дошкільного віку слід сформувати складне новоутворення, яке нами визначене як фізична вихованість, яке характеризується наявністю у старших дошкільників необхідних елементарних знань, умінь та навичок в галузі фізичної культури, сформованих мотивів, усвідомленої потреби в заняттях фізичними вправами, здатності самостійно застосовувати засвоєне. У структурі фізичної вихованості простежуються когнітивний, емоційно-мотиваційний та діяльнісний компоненти.
In this article the author explores the nature and structure of the physical upbringing of children under school age, which is formed during specially organized physical training for children in preschool institutions interaction and family. Pedagogical essence of physical education is determined by its content as a component of general education. As a result of physical education in the interaction of preschool educational institutions and families of children of the senior preschool age, we must form a complex neoplasm, which we defined as physical behavior, which is characterized by the presence in the senior preschoolers of the necessary basic knowledge, skills and abilities in the field of physical culture, the formed motives, a conscious need for exercises, exercises, the ability to independently apply assimilated. In the structure of physical education cognitive, emotional, motivational and activity components are traced.