dc.contributor.author |
Отвіновська, Анастасія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-10T14:02:15Z |
|
dc.date.available |
2023-01-10T14:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Отвіновська А. І. Instagram як трендовий інструмент для просування Інтернет-магазину: магістерська роб.: 061 Журналістика / Анастасія Іванівна Отвіновська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6915 |
|
dc.description.abstract |
Основна актуалізація соціальної мережі Instagram на сьогодні полягає у нових можливостях просування товарів та послуг. За роки існування платформа Instagram змінила вектор від мережі для фотографій до інструменту для створення брендів та розвитку бізнесу й нових стартапів. Мета роботи – проаналізувати електронну комерцію в соціальній мережі Instagram, особливості функціонування бізнес-проєктів та дати оцінку ефективності просування товарів та послуг. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Instagram як трендовий інструмент для просування Інтернет-магазину |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
101 |
uk_UA |