DSpace Repository

Instagram як трендовий інструмент для просування Інтернет-магазину

Show simple item record

dc.contributor.author Отвіновська, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2023-01-10T14:02:15Z
dc.date.available 2023-01-10T14:02:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Отвіновська А. І. Instagram як трендовий інструмент для просування Інтернет-магазину: магістерська роб.: 061 Журналістика / Анастасія Іванівна Отвіновська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6915
dc.description.abstract Основна актуалізація соціальної мережі Instagram на сьогодні полягає у нових можливостях просування товарів та послуг. За роки існування платформа Instagram змінила вектор від мережі для фотографій до інструменту для створення брендів та розвитку бізнесу й нових стартапів. Мета роботи – проаналізувати електронну комерцію в соціальній мережі Instagram, особливості функціонування бізнес-проєктів та дати оцінку ефективності просування товарів та послуг. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Instagram як трендовий інструмент для просування Інтернет-магазину uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account