Abstract:
Стан стресу позначається на ефективності виконання завдань навчально-виховного процесу, самопочутті студента, його задоволеності навчанням. Окремої уваги заслуговує ґендерний аспект стійкості до стресу серед студентської молоді. Гендерні відмінності в емоційному реагуванні на ситуації, пов’язані з психічним напруженням, повинні враховуватись у використанні диференційованого підходу, формуванні статеворольової поведінки, специфіці виховних впливів на юнаків та дівчат. Маючи конкретні результати щодо специфіки ґендерних відмінностей у ракурсі проблеми стійкості до стресу, можна формувати більш сприятливе середовище для ефективного засвоєння знань у ході практичної реалізації навчально-виховного процесу. Метою дослідження є визначення взаємозв’язку між рівнем стійкості до стресу та ґендерними відмінностями.