ElarK-PNU

Психологічні засади формування внутрішнього іміджу організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заїка, В’ячеслав Анатолійович
dc.date.accessioned 2023-01-26T08:22:26Z
dc.date.available 2023-01-26T08:22:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Заїка В. А. Психологічні засади формування внутрішнього іміджу організації: магістерська роб.: 053 Психологія / В’ячеслав Анатолійович Заїка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 122 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6960
dc.description.abstract В останні роки надзвичайно велику роль у сприйнятті компанії відіграє її репутація та відгуки внутрішніх працівників. Внутрішній імідж залишається малодослідженим феноменом у просторі соціальної та організаційної психології. Більше уваги дослідників було приділено опрацюванню методології та процесів формування зовнішнього іміджу. Проте, важливість відслідковування внутрішніх процесів важко переоцінити, адже наповнення організації та людський ресурс є визначальним у прогнозі успішності діяльності компанії загалом. Мета дослідження полягає у встановленні психологічних засад формування внутрішнього іміджу організації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні засади формування внутрішнього іміджу організації uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 122 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу