ElarK-PNU

Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сасин, Діана Іванівна
dc.date.accessioned 2023-01-30T09:38:59Z
dc.date.available 2023-01-30T09:38:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сасин Д. І. Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Діана Іванівна Сасин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6967
dc.description.abstract Сучасні психологи та вчені у своїх наукових працях констатують, що останнім часом відбувається зниження пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку. Відмічається той факт, що діти, будучи на порозі шкільного навчання, значно гірше навчаються, рідше ставлять пізнавальні питання вихователю чи психологу, значно менше виявляють прагнення до отримання нових знань та прояву самостійності. Саме тому сьогодні одним з актуальних завдань, котрі стоять перед психологами, педагогами, вихователями та батьками, є вдосконалення роботи з розвитку пізнавальної діяльності дошкільників. Мета роботи – дослідити особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку та пізнавальної активності як її передумови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу