ElarK-PNU

Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку шляхом використання технології Sandplay

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилова, Ярослава Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-01-30T12:46:37Z
dc.date.available 2023-01-30T12:46:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гаврилова Я. В. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку шляхом використання технології Sandplay: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ярослава Володимирівна Гаврилова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6969
dc.description.abstract На сьогодні вчені все більше схиляються до думки, що найсприятливішим періодом для розвитку творчого потенціалу є дошкільний вік, оскільки діти дошкільного віку проживають стрімкий усесторонній динамічний розвиток, і розвиток творчого потенціалу не є винятком. Проте залишається досі не вирішеним питання щодо визначення й використання ефективних методів та засобів розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку, і саме використання методу Sandplay вбачається перспективним напрямом наукового пошуку у цій галузі. Мета роботи полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці моделі розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку методом Sandplay. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку шляхом використання технології Sandplay uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу