ElarK-PNU

Формування соціальної компетентності старших дошкільників у предметно-розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіц, Лариса Євгенівна
dc.date.accessioned 2023-01-31T08:17:10Z
dc.date.available 2023-01-31T08:17:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кіц Л. Є. Формування соціальної компетентності старших дошкільників у предметно-розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Лариса Євгенівна Кіц. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6973
dc.description.abstract Для нормального розвитку кожна дитина має перебувати в розвивальному середовищі, яке задовольнятиме потребу дитини старшого дошкільного віку в атмосфері любові і психологічному благополуччі та захищеності. Важливим засобом набуття дитиною основ соціальної компетентності визначається предметно-розвивальне середовище ЗДО, яке надає можливість дошкільнику використовувати свої здібності, знання та вміння стимулює проявляти самостійність, ініціативність, творчість, колективність, дружелюбність, зацікавленість спільною з іншими діяльністю. Мета дослідження – виявити організаційно-педагогічні умови набуття соціальної компетентності дітьми старшого дошкільного віку в розвивальному середовищі ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування соціальної компетентності старших дошкільників у предметно-розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 88 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу