У статті проаналізовано метод кейс-стаді у професійно орієнтованому навчанні майбутніх вчителів фізичної культури. Кейс- метод допомагає здобувачам вищої освіти представити себе в реальній професійній ситуації, а не просто вирішити проблемну ситуацію. Мета. Схарактеризувати зміст і можливості застосування методу кейс-стаді у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Методи. Для досягнення поставленої мети використовували аналіз спеціальної науково-методичної літератури щодо змісту, завдань, структури кейс-методу, класифікації кейс-типів залежно від мети. Педагогічне анкетування. Результати. Обґрунтовано взаємозв’язок кейсів з іншими методами навчання професійної підготовки. Одержані результати анкетування показали високий рівень зацікавленості здобувачів вищої освіти до запропонованого методу та високий рівень їхньої готовності до розв’язання педагогічних ситуацій. Показано, що використання кейс-стаді методу в умовах професійної підготовки створює необхідні передумови як для розвитку компетентності здобувачів вищої освіти, так і для формування вміння приймати колективні та індивідуальні рішення професійного характеру. Висновок полягає в тому, що організація аудиторної роботи на основі методу кейс- стаді стимулює інтерес майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності та підвищує якість їхньої підготовки.
This article analyzes the case-study method as a modern technology of professionally oriented teaching of future teachers of physical culture. The case study method helps students present themselves in real life situations, rather than just solve a complex problem. Objective. To characterize the content and possibilities of applying the case method in the process of professional training of future physical education teachers. Methods.To achieve this goal, methods of theoretical analysis of the scientific literature on the content, objectives, structure of case technologies; classification of case-types depending on the educational purpose are used, questionnaire. Results. The interconnection of case studies with other methods of teaching and professional training is substantiated. The obtained results of the questionnaire showed a high level of interest of higher education seekers in the proposed method and a high level of their readiness to solve pedagogical situations. The use of the case method in the conditions of professional training creates the necessary prerequisites both for the development of the competence of students of higher education and for the formation of the ability to make collective and individual decisions of a professional nature. Conclusion. The conclusion is that the auditorium work organization based on the case-study method stimulates future teachers of physical culture interest and increases their preparation quality.