dc.contributor.author |
Іщук, Катерина |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-09T11:17:40Z |
|
dc.date.available |
2023-02-09T11:17:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Іщук К. Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами case-study: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Іщук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7022 |
|
dc.description.abstract |
Для сучасної початкової школи набуває особливої актуальності пошук шляхів та засобів формування в учнів комунікативної компетентності у різних сферах навчальної діяльності. Кейс-метод виступає специфічним та практичним методом організації освітнього процесу, методом дискусій, стимулювання та мотивації освітнього процесу, а також методом лабораторно-практичного контролю та самоконтролю. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та розробити комплекс кейс-ситуацій, спрямованих на формування комунікативної компетентності молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами case-study |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
66 |
uk_UA |