Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Іщук, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2023-02-09T11:17:40Z | |
dc.date.available | 2023-02-09T11:17:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Іщук К. Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами case-study: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Іщук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7022 | |
dc.description.abstract | Для сучасної початкової школи набуває особливої актуальності пошук шляхів та засобів формування в учнів комунікативної компетентності у різних сферах навчальної діяльності. Кейс-метод виступає специфічним та практичним методом організації освітнього процесу, методом дискусій, стимулювання та мотивації освітнього процесу, а також методом лабораторно-практичного контролю та самоконтролю. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та розробити комплекс кейс-ситуацій, спрямованих на формування комунікативної компетентності молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами case-study | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 66 | uk_UA |