Репозиторий Dspace

Педагогічна практика – показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Атаманчук, Петро Сергійович
dc.contributor.author Поведа, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned 2023-02-10T07:29:59Z
dc.date.available 2023-02-10T07:29:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Атаманчук П. С. Педагогічна практика – показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності / П. С. Атаманчук, Т. П. Поведа // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 17-20. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7023
dc.description.abstract У статті проаналізовано організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі на даний час, розкрито її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя фізики. Зазначено, що ефективне проведення педпрактики залежить від належного рівня організації і управління діяльністю студентів. Обґрунтовано, що результати педагогічної практики виступають показником готовності студента до майбутньої професійної діяльності та одночасно вказують на недоліки і прогалини у знаннях студентів, на які необхідно звернути особливу увагу під час фахової підготовки. Описано основні розділи «Програми педагогічної практики» для студентів-майбутніх вчителів фізики (4-й курс), розробленої авторами статті у співавторстві з колективом досвідчених викладачів кафедри. Окреслено перспективи педагогічної практики студентів у зв’язку з реформуванням вищої освіти в Україні. Висвітлено деякі особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes organizational-methodical bases of pedagogical practice in higher education at the present time, revealed its importance in the system of professional formation of future teachers of physics. Noted that effective implementation of the internship depends on the appropriate level of the organization and management of students. It is proved that the results of the pedagogical practices act as an indicator of students 'readiness for future professional activity and at the same time indicate shortcomings and gaps in students' knowledge that need special attention in training. Describes the main sections of "teaching practice Program" for students-future physics teachers (4th year) developed by the authors in collaboration with a team of experienced teachers of the Department. Perspectives of pedagogical practice of students in connection with the reform of higher education in Ukraine. Highlight some features of the organization of pedagogical practice in higher education institutions around the world. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher СумДПУ ім. А.С. Макаренка uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject вищий навчальний заклад uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутній вчитель фізики uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject pedagogical practice en
dc.subject higher educational establishment en
dc.subject professional competence en
dc.subject future physics teacher en
dc.subject student en
dc.title Педагогічна практика – показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись