dc.contributor.author |
Чорна, Оксана Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-10T08:31:37Z |
|
dc.date.available |
2023-02-10T08:31:37Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Чорна О. Г. Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності / О. Г. Чорна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 337-339. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7028 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено аналіз науково-методологічних підходів щодо професійної підготовки з безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів природничого напряму підготовки. Результати аналізу сучасних методологічних підходів свідчать про їхні значні наукові можливості у вивченні і вдосконаленні професійної підготовки майбутнього вчителя. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article presents the analysis of scientifi c and methodological approaches to training on safety of future teachers of natural Sciences areas of training. The results of the analysis of modern methodological approaches refl ect a signifi cant scientifi c opportunities in the study and improvement of professional preparation of future teachers. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійні компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
безпека життєдіяльності |
uk_UA |
dc.subject |
системний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
діяльнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
акмеологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
аксіологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
інтегративний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
professional training |
en |
dc.subject |
professional competence |
en |
dc.subject |
safety |
en |
dc.subject |
system approach |
en |
dc.subject |
activity approach |
en |
dc.subject |
competence approach |
en |
dc.subject |
acmeological approach |
en |
dc.subject |
axiological approach |
en |
dc.subject |
integrative approach |
en |
dc.title |
Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO TRAINING FUTURE TEACHERS SAFETY LIFE |
en |
dc.type |
Article |
en |