Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чорна, Оксана Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T08:31:37Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T08:31:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Чорна О. Г. Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності / О. Г. Чорна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 337-339. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7028 | |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз науково-методологічних підходів щодо професійної підготовки з безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів природничого напряму підготовки. Результати аналізу сучасних методологічних підходів свідчать про їхні значні наукові можливості у вивченні і вдосконаленні професійної підготовки майбутнього вчителя. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article presents the analysis of scientifi c and methodological approaches to training on safety of future teachers of natural Sciences areas of training. The results of the analysis of modern methodological approaches refl ect a signifi cant scientifi c opportunities in the study and improvement of professional preparation of future teachers. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UA |
dc.subject | безпека життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | professional training | en |
dc.subject | professional competence | en |
dc.subject | safety | en |
dc.subject | system approach | en |
dc.subject | activity approach | en |
dc.subject | competence approach | en |
dc.subject | acmeological approach | en |
dc.subject | axiological approach | en |
dc.subject | integrative approach | en |
dc.title | Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO TRAINING FUTURE TEACHERS SAFETY LIFE | en |
dc.type | Article | en |