dc.contributor.author |
Берцулевич, Наталія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-10T08:32:20Z |
|
dc.date.available |
2023-02-10T08:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Берцулевич Н. С. Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Сергіївна Берцулевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7029 |
|
dc.description.abstract |
Цілеспрямований розвиток інтелектуального потенціалу зведено в Україні в ранг державної політики. Перед системою освіти стоїть завдання: на тлі підвищення загального рівня освіченості населення забезпечити умови для ефективного розвитку обдарованості дітей. Формувати обдаровану дитину необхідно вже в початковій ланці освіти, адже чим швидше розпочати роботу щодо створення умов для розвитку обдарованості, тим вища її ефективність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |