DSpace Repository

Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти

Show simple item record

dc.contributor.author Берцулевич, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-02-10T08:32:20Z
dc.date.available 2023-02-10T08:32:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Берцулевич Н. С. Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Сергіївна Берцулевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7029
dc.description.abstract Цілеспрямований розвиток інтелектуального потенціалу зведено в Україні в ранг державної політики. Перед системою освіти стоїть завдання: на тлі підвищення загального рівня освіченості населення забезпечити умови для ефективного розвитку обдарованості дітей. Формувати обдаровану дитину необхідно вже в початковій ланці освіти, адже чим швидше розпочати роботу щодо створення умов для розвитку обдарованості, тим вища її ефективність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account