Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Берцулевич, Наталія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T08:32:20Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T08:32:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Берцулевич Н. С. Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Сергіївна Берцулевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7029 | |
dc.description.abstract | Цілеспрямований розвиток інтелектуального потенціалу зведено в Україні в ранг державної політики. Перед системою освіти стоїть завдання: на тлі підвищення загального рівня освіченості населення забезпечити умови для ефективного розвитку обдарованості дітей. Формувати обдаровану дитину необхідно вже в початковій ланці освіти, адже чим швидше розпочати роботу щодо створення умов для розвитку обдарованості, тим вища її ефективність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |