Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рудак, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T08:04:01Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T08:04:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Рудак І. В. Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Володимирівна Рудак. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7069 | |
dc.description.abstract | Не так давно вийшов новий стандарт початкової освіти, метою здійснення якого є виховання усебічно розвиненої особистості молодшого школяра. Він передбачає, що учень повинен уміти будувати стосунки з людьми, вміти знаходити виходи з різних ситуацій. Усе це – соціалізація особистості. Тому завданням учителя є виховання соціалізованої особистості дитини. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов, що сприяють соціалізації молодшого школяра на уроках математики в освітньому просторі Нової української школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |