dc.contributor.author |
Цікал, Наталія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-16T09:23:16Z |
|
dc.date.available |
2023-02-16T09:23:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Цікал Н. А. Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Анатоліївна Цікал. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7071 |
|
dc.description.abstract |
Останнім часом в теорії і практиці початкового навчання йдуть пошуки оптимальних варіантів викладання окремих навчальних дисциплін, зокрема, математики. Особливо актуальним стає завдання формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому, починаючи з молодшого шкільного віку. Одним із шляхів розв’язання даної проблеми є інтегрування навчальних дисциплін. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтеграції на уроках математики, української мови й читання, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», розробка уроків та їх елементів, спрямованих на загальний та мовленнєвий розвиток учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |