Репозиторий Dspace

Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Цікал, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-02-16T09:23:16Z
dc.date.available 2023-02-16T09:23:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Цікал Н. А. Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Анатоліївна Цікал. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7071
dc.description.abstract Останнім часом в теорії і практиці початкового навчання йдуть пошуки оптимальних варіантів викладання окремих навчальних дисциплін, зокрема, математики. Особливо актуальним стає завдання формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому, починаючи з молодшого шкільного віку. Одним із шляхів розв’язання даної проблеми є інтегрування навчальних дисциплін. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтеграції на уроках математики, української мови й читання, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», розробка уроків та їх елементів, спрямованих на загальний та мовленнєвий розвиток учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись