Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Цікал, Наталія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T09:23:16Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T09:23:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Цікал Н. А. Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Анатоліївна Цікал. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7071 | |
dc.description.abstract | Останнім часом в теорії і практиці початкового навчання йдуть пошуки оптимальних варіантів викладання окремих навчальних дисциплін, зокрема, математики. Особливо актуальним стає завдання формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому, починаючи з молодшого шкільного віку. Одним із шляхів розв’язання даної проблеми є інтегрування навчальних дисциплін. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтеграції на уроках математики, української мови й читання, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», розробка уроків та їх елементів, спрямованих на загальний та мовленнєвий розвиток учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інтеграція як засіб підвищення ефективності уроків математики в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |