dc.contributor.author |
Шельгоріна, Сюзана Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-16T09:51:01Z |
|
dc.date.available |
2023-02-16T09:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шельгоріна С. І. Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Сюзана Ігорівна Шельгоріна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7072 |
|
dc.description.abstract |
Гармонійні стосунки людини і природи є стратегічним орієнтиром формування її природничої культури, природничої компетентності. Причини незадовільного стану природничих ресурсів безпосередньо пов’язані з низьким рівнем сформованості природничої компетентності особистості, що є актуальним, починаючи з дитячого віку, зокрема початкової школи, усвідомленням її ролі у формуванні природоохоронної діяльності регіону, країни. Мeта poбoти – дослідження теоретичних, методичних та практичних особливостей розвитку природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ», використовуючи компетентнісний підхід, особистісно орієнтовані технології організації освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ» |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
97 |
uk_UA |