Abstract:
Відомо, що реформування освіти в Новій українській школі – це про індивідуальну освітню траєкторію. Однак, якщо ми завантажимо дітей тією кількістю предметів, які є в новому типовому навчальному плані, то загубимо будь-яку індивідуальність та мотивацію. Найкраще розвантаженню навчального плану сприяє об’єднання різних предметів задля цілісного сприйняття світу. Розпочати таку співпрацю навчальних дисциплін найоптимальніше з позакласних факультативів, урізноманітнюючи навчальний процес, розширюючи дитячий кругозір, збагачуючи їх спостереженнями. Мета дослідження – розробити і науково обґрунтувати модельну програму для позакласних занять з фізики в співпраці з англійською мовою та експериментально перевірити умови ефективного впливу її на загальний розвиток учня НУШ, покращення результатів навчання.