dc.contributor.author |
Чопойдало, Наталія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-02T07:42:35Z |
|
dc.date.available |
2023-03-02T07:42:35Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Чопойдало Н. М. Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Михайлівна Чопойдало. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7142 |
|
dc.description.abstract |
Одним із вагомих компонентів формули Нової української школи визначається педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками, та передбачає взаємодію, спілкування та співпрацю між ними на засадах взаємної поваги, довіри, рівності та відповідальності за результат. У зв’язку із цим, особливої актуальності набуває проблема ефективної реалізації педагогіки партнерства в закладах освіти. В цьому контексті не є виключенням й спеціальні та інклюзивні заклади, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами. Мета дослідження – визначити особливості та труднощі реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |