Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чопойдало, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-02T07:42:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-02T07:42:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Чопойдало Н. М. Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Михайлівна Чопойдало. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7142 | |
dc.description.abstract | Одним із вагомих компонентів формули Нової української школи визначається педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками, та передбачає взаємодію, спілкування та співпрацю між ними на засадах взаємної поваги, довіри, рівності та відповідальності за результат. У зв’язку із цим, особливої актуальності набуває проблема ефективної реалізації педагогіки партнерства в закладах освіти. В цьому контексті не є виключенням й спеціальні та інклюзивні заклади, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами. Мета дослідження – визначити особливості та труднощі реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |