ElarK-PNU

Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чопойдало, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-03-02T07:42:35Z
dc.date.available 2023-03-02T07:42:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чопойдало Н. М. Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Михайлівна Чопойдало. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7142
dc.description.abstract Одним із вагомих компонентів формули Нової української школи визначається педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками, та передбачає взаємодію, спілкування та співпрацю між ними на засадах взаємної поваги, довіри, рівності та відповідальності за результат. У зв’язку із цим, особливої актуальності набуває проблема ефективної реалізації педагогіки партнерства в закладах освіти. В цьому контексті не є виключенням й спеціальні та інклюзивні заклади, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами. Мета дослідження – визначити особливості та труднощі реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості реалізації педагогіки партнерства в закладі інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу