ElarK-PNU

Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аджубей, Ксеня Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-07T06:55:30Z
dc.date.available 2023-03-07T06:55:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Аджубей К. Ю. Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксеня Юріївна Аджубей. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7161
dc.description.abstract Формування бережливого ставлення до природи є значущим аспектом у вихованні підростаючого покоління задля гармонійного життя у природному середовищі. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють труднощі формування системи уявлень про природу, та відповідно, й ціннісного ставлення до її ресурсів. Це актуалізує проблему формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу