ElarK-PNU

Особливості залучення дітей з інтелектуальними порушеннями до інформаційних ресурсів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баланецька, Анастасія Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-07T07:27:02Z
dc.date.available 2023-03-07T07:27:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Баланецька А. В. Особливості залучення дітей з інтелектуальними порушеннями до інформаційних ресурсів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Василівна Баланецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7162
dc.description.abstract Головною метою і результатом педагогічної допомоги дітям, що мають порушення інтелектуального розвитку, є максимально можливе залучення їх до всіх сфер соціального життя, наближення до такого стану здійснення соціальних функцій, яке притаманне здоровим людям. Попри деталізацію змісту, методів і форм надання психолого-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІ), актуальною залишається проблема їхнього рівного доступу до освітніх, інформаційних та цифрових ресурсів. Мета дослідження – розгляд прийомів корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ПІ при використанні засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть бути використані на заняттях в спеціальних дошкільних закладах та закладах початкової освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості залучення дітей з інтелектуальними порушеннями до інформаційних ресурсів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу