ElarK-PNU

Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайчук, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-03-07T09:58:22Z
dc.date.available 2023-03-07T09:58:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Зайчук Л. О. Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Олександрівна Зайчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7166
dc.description.abstract На сьогодні головною метою та стратегічним напрямом спеціальної освіти є забезпечення умов, що сприяють підготовці дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності у суспільстві, орієнтуючись на їх індивідуальні можливості та перспективи розвитку. Відомо, що комфортність життєдіяльності у нових соціальних умовах залежить, насамперед, від успішності соціалізації. Метою дослідження є виділення основних психолого-педагогічних умов соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу