ElarK-PNU

Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Краківська, Оксана Андріївна
dc.date.accessioned 2023-03-07T10:14:09Z
dc.date.available 2023-03-07T10:14:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Краківська О. А. Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Андріївна Краківська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7167
dc.description.abstract Сьогодні однією з актуальних проблем сучасної спеціальної психопедагогіки виступає формування соціальних компетентностей як передумов ефективної взаємодії з оточуючим світом. Соціальна компетентність є складовою соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями та тлумачиться, як здатність особистості приймати, розуміти та виконувати різноманітні соціальні ролі, норми і правила. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу