ElarK-PNU

Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лівінська, Олеся Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-03-08T07:53:29Z
dc.date.available 2023-03-08T07:53:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лівінська О. А. Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Анатоліївна Лівінська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7171
dc.description.abstract Стратегія співпраці з батьками розглядається як одна з базових педагогічних технологій інклюзивної освіти, яка пропонує їм інформованість, участь у заходах, діалог та обмін думками, участь у прийнятті рішень щодо організації та змісту освітнього процесу. Проте наразі проблема співпраці інклюзивно-ресурсного центру та батьків в умовах інклюзивної освіти є недостатньо вирішеною. Мета дослідження – розробка, впровадження та перевірка ефективності моделі співпраці батьків дітей з особливостями розвитку з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу