ElarK-PNU

Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джурик, Владислава Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-03-08T09:25:24Z
dc.date.available 2023-03-08T09:25:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Джурик В. М. Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Владислава Михайлівна Джурик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7173
dc.description.abstract Одним з видів наочності, який широко використовується в спеціальних школах, є картини, зокрема, сюжетні. Сприймання сюжетних картин сприяє розвитку орієнтації учнів з інтелектуальними порушеннями в реальних ситуаціях. У процесі придумування розповідей за сюжетними картинами у дітей розвивається мовлення, збагачуються їхні уявлення. Класифікація предметних малюнків за змістом, підведення їх під одну категорію розвиває їхні здібності до узагальнення. Проте через недорозвиток пізнавальної діяльності сприймання сюжетних картин в учнів з інтелектуальними порушеннями є недорозвиненим та має певні своєрідності. Мета роботи – експериментально довести ефективність використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу