dc.contributor.author |
Литвиненко, Маріанна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T09:55:32Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T09:55:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Литвиненко М. В. Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Маріанна Василівна Литвиненко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7174 |
|
dc.description.abstract |
Психолого-педагогічний супровід, з опорою на індивідуальну корекційну програму, є головним етапом розвитку та навчання дітей з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку, оскільки це – набуття такими дітьми самостійності, адаптивності. Робота навколо індивідуальної навчально-корекційної програми створює можливість для батьків та корекційних педагогів щодо ефективної співпраці задля покращення результатів навчання дітей. Мета дослідження – вивчення особливостей корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
99 |
uk_UA |