Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвиненко, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T09:55:32Z | |
dc.date.available | 2023-03-08T09:55:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Литвиненко М. В. Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Маріанна Василівна Литвиненко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7174 | |
dc.description.abstract | Психолого-педагогічний супровід, з опорою на індивідуальну корекційну програму, є головним етапом розвитку та навчання дітей з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку, оскільки це – набуття такими дітьми самостійності, адаптивності. Робота навколо індивідуальної навчально-корекційної програми створює можливість для батьків та корекційних педагогів щодо ефективної співпраці задля покращення результатів навчання дітей. Мета дослідження – вивчення особливостей корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |