ElarK-PNU

Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвиненко, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-08T09:55:32Z
dc.date.available 2023-03-08T09:55:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Литвиненко М. В. Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Маріанна Василівна Литвиненко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7174
dc.description.abstract Психолого-педагогічний супровід, з опорою на індивідуальну корекційну програму, є головним етапом розвитку та навчання дітей з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку, оскільки це – набуття такими дітьми самостійності, адаптивності. Робота навколо індивідуальної навчально-корекційної програми створює можливість для батьків та корекційних педагогів щодо ефективної співпраці задля покращення результатів навчання дітей. Мета дослідження – вивчення особливостей корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму та складними порушеннями розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу