Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Куткіна, Тетяна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T07:40:02Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T07:40:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Куткіна Т. В. Використання педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Вікторівна Куткіна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 129 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7178 | |
dc.description.abstract | В останні роки особливу увагу в педагогічній теорії та практиці як в Україні,так і за кордоном звернено на переосмислення концептуальних підходів до навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку та вдосконалення змістовної частини цього навчання. Основним завданням педагогіки М. Монтессорі є спонукання дитини до гармонійного всебічного саморозвитку, що відбувається у спеціально створеному педагогом середовищі, у якому дитина займає провідну роль, а вихователь лише допомагає їй у цьому. Мета роботи полягає у визначенні суті педагогічної теорії М. Монтессорі та її практичного використання в сучасних дошкільних закладах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 129 | uk_UA |