dc.contributor.author |
Загалевич, Валентина Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T08:20:49Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T08:20:49Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Загалевич В. Л. Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Леонідівна Загалевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 124 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7179 |
|
dc.description.abstract |
Досить часто сьогодні чуємо про проблеми агресії, булінгу, мобінгу, емоційного та професійного вигорання, що виникають у закладах освіти, у тому числі і в інклюзивних навчальних закладах. Усе це є наслідками несформованої конфліктологічної компетентності особистості, що призводять до виникнення конфліктів, психоемоційного перевантаження, психосоматичних розладів та унеможливлюють ефективне виконання професійних обов’язків. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично визначити особливості формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
124 |
uk_UA |