dc.contributor.author |
Рудь, Марина Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T09:58:29Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T09:58:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Рудь М. Я. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Ярославівна Рудь. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 119 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7181 |
|
dc.description.abstract |
Наразі є важливим розв‘язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – старший дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована адаптація такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої й експериментально апробованої системи корекційно-виховної роботи щодо забезпечення адаптації дітей з вадами інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
119 |
uk_UA |