dc.contributor.author |
Панасюк, Ольга Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-14T08:54:14Z |
|
dc.date.available |
2023-03-14T08:54:14Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Панасюк О. О. Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олександрівна Панасюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7202 |
|
dc.description.abstract |
Формування навичок самообслуговування є цілеспрямованим процесом, який реалізується поступово з урахуванням психофізичних особливостей учнів. Особливого підходу в цьому контексті потребують діти з комплексними порушеннями розвитку, у яких має місце поєднання двох чи декількох порушень, кожне з яких здійснює свій вплив на розвиток дитини. Мета роботи полягає у визначенні особливостей формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
95 |
uk_UA |