dc.contributor.author |
Білобровець, Світлана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-14T09:55:12Z |
|
dc.date.available |
2023-03-14T09:55:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Білобровець С. О. Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Олександрівна Білобровець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7204 |
|
dc.description.abstract |
Аналіз практики в інклюзивних закладах з проблеми формування пізнавальної активності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку показав, що в роботі спеціальних закладів освіти відсутня система цілеспрямованого керівництва процесом формування пізнавальної активності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, внаслідок чого здійснюється недостатній корекційний вплив на їхній розвиток. Мета дослідження – вивчити шляхи формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |