Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білобровець, Світлана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T09:55:12Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T09:55:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Білобровець С. О. Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Олександрівна Білобровець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7204 | |
dc.description.abstract | Аналіз практики в інклюзивних закладах з проблеми формування пізнавальної активності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку показав, що в роботі спеціальних закладів освіти відсутня система цілеспрямованого керівництва процесом формування пізнавальної активності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, внаслідок чого здійснюється недостатній корекційний вплив на їхній розвиток. Мета дослідження – вивчити шляхи формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |