Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Джус, Ганна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T09:04:47Z | |
dc.date.available | 2023-03-16T09:04:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Джус Г. П. Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Петрівна Джус. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7236 | |
dc.description.abstract | Формування готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з особливими освітніми потребами ця проблема є особливо актуальною. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються зниженим рівнем пізнавальної активності, що обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток навчальної мотивації. Мета дослідження – дослідити ефективність використання гри як засобу підготовки дітей з ООП до навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |