Аннотации:
На жаль, проблеми, що викликані економічною нестабільністю нашої країни, стають причиною появи низки негативних особистісно-емоційних утворень, серед яких: страх перед майбутнім, тривожність, пригніченість, невпевненість у собі та власних силах, поява безпідставних переживань, які осмислюються на особистісному рівні окремо кожним. Звертаючи увагу на осіб з особливими потребами, варто враховувати, що їх шлях до адаптації у соціумі, успіх у подальшому житті супроводжується додатковими труднощами, через що процес формування їхніх життєвих планів потребує забезпечення особливих, в тому числі, педагогічних умов, які були б створені у спеціальних закладах середньої освіти. Мета дослідження – розробити педагогічні умови процесу формування життєвих планів у старшокласників в умовах спеціального закладу освіти.