ElarK-PNU

Формування життєвих планів у старшокласників з комплексними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тільняк, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-17T07:10:25Z
dc.date.available 2023-03-17T07:10:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тільняк Н. В. Формування життєвих планів у старшокласників з комплексними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Василівна Тільняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7242
dc.description.abstract На жаль, проблеми, що викликані економічною нестабільністю нашої країни, стають причиною появи низки негативних особистісно-емоційних утворень, серед яких: страх перед майбутнім, тривожність, пригніченість, невпевненість у собі та власних силах, поява безпідставних переживань, які осмислюються на особистісному рівні окремо кожним. Звертаючи увагу на осіб з особливими потребами, варто враховувати, що їх шлях до адаптації у соціумі, успіх у подальшому житті супроводжується додатковими труднощами, через що процес формування їхніх життєвих планів потребує забезпечення особливих, в тому числі, педагогічних умов, які були б створені у спеціальних закладах середньої освіти. Мета дослідження – розробити педагогічні умови процесу формування життєвих планів у старшокласників в умовах спеціального закладу освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування життєвих планів у старшокласників з комплексними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу