dc.contributor.author |
Тегза, Агнеса Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T07:58:19Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T07:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Тегза А. В. Формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Агнеса Василівна Тегза. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7245 |
|
dc.description.abstract |
Формування інтеракції нерозривно пов’язане з формуванням пізнавальної сфери, а також з емоційними і вольовими процесами психіки дітей з інтелектуальними порушеннями. Саме інтеракції забезпечують соціальну компетентність дітей означеної категорії, дозволяючи їм враховувати позиції інших людей,слухати інших, вступати в діалог, вибудовувати взаємини з іншими дітьми і дорослими. Мета дослідження – теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність моделі та методики формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |