ElarK-PNU

Формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тегза, Агнеса Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-17T07:58:19Z
dc.date.available 2023-03-17T07:58:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тегза А. В. Формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Агнеса Василівна Тегза. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7245
dc.description.abstract Формування інтеракції нерозривно пов’язане з формуванням пізнавальної сфери, а також з емоційними і вольовими процесами психіки дітей з інтелектуальними порушеннями. Саме інтеракції забезпечують соціальну компетентність дітей означеної категорії, дозволяючи їм враховувати позиції інших людей,слухати інших, вступати в діалог, вибудовувати взаємини з іншими дітьми і дорослими. Мета дослідження – теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність моделі та методики формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування інтеракцій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу