ElarK-PNU

Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філонюк, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-17T08:41:58Z
dc.date.available 2023-03-17T08:41:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Філонюк І. М. Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Миколаївна Філонюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7246
dc.description.abstract Процес формування морально-етичних цінностей учнів з інтелектуальними порушеннями містить широке коло питань, яке передбачає не тільки формування моральної свідомості, моральних почуттів, а й навичок, звичок поведінки. На шляху вирішення цього завдання виникає багато труднощів, зумовлених особливостями дітей з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – узагальнення науково-практичного доробку, визначення сутності і змісту поняття «цінності» у контексті розвитку ціннісних орієнтацій у дітей з особливими освітніми потребами, шляхів формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу