Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федюк, Ксенія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T09:04:20Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T09:04:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Федюк К. Ю. Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксенія Юріївна Федюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7247 | |
dc.description.abstract | Важливим складником успішного функціонування інклюзивної системи освіти є, безперечно, командний підхід. З огляду на це роль асистента вчителя є значимою в забезпеченні успішного освітнього процесу: для вчителів, дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків і решти дітей у класі. Задля цього асистент вчителя не тільки має бути свідомий до своїх обов’язків, сучасних методик викладання, а й повинен плекати низку цінностей та особистих якостей. Мета дослідження – з’ясувати особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 113 | uk_UA |